czwartek, 14 lipca 2016

Czytanie ze zrozumieniem

Wygrzebałam z szafy nowe materiały dla Różyczki i wydałam te, które już przerobiłyśmy. Znalazłam książeczkę "W domu i na podwórku. Czytanie ze zrozumieniem dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej", okazała się idealna na jej poziom. Książka może być również wykorzystana dla uczniów przedszkoli i zerówek, którzy doskonalą czytanie ze zrozumieniem. Jedyne zastrzeżenie, to duże litery, ale Róży akurat nie robi to różnicy, czyta małe litery, duże litery i niektóre pisane, po polsku i po angielsku. Czyta cicho, płynnie, ale niepewnie, jakby nie była pewna, mimo, że czyta dobrze. Stąd trudno ją nagrać, bo na filmach nie słychać, jak czyta lub mówi.
Teraz, w wakacje, mam w końcu więcej czasu, żeby z Różą coś porobić, bo w roku szkolnym byliśmy zalatani (sam dojazd do przedszkola na drugim końcu Poznania to dla mnie w tą i z powrotem prawie 1,5 godziny autem).









Anglomaniacy (połowę już przerobiłyśmy i Róża zna słownictwo)



Wizyta w zoo.

1 komentarz:

  1. U Was zawsze coś ciekawego.. Różyczka pięknie trzyma długopis

    OdpowiedzUsuń