czwartek, 23 czerwca 2016

Konkurs programistryczny

Emil zajął 3 miejsce w konkursie programistycznym. Konkurs był ogłoszony wśród szóstych klas (Emil teraz kończy pierwszą:-))) Drugie miejsce zajął Staś.

Różyczka zrobiła duże postępy. Sporo potrafi powiedzieć. Według mnie najbardziej chyba w trakcie tego roku (od czasu diagnozy) pomogły jej (w tej kolejności):
1. Wyleczenie boreliozy wrodzonej
2. Terapia w przedszkolu
3. Komora hiperbaryczna
4. Odtruwanie z metali ciężkich
5. Suplementacja (uzupełnienie minerałów i witamin)
6. Zmiana diety.




 
 Różyczka rozwiązuje zeszyty przedszkolaka.


Szeregi.


Rysowanie po linii.


Urodzinki Stasia w parku linowym.

4 komentarze:

  1. Hej. To dobrze, że u was lepiej. Mam pytanie, robiliście jakieś badania by stwoerdzić zatrucie matalami ciężkimi i w jaki sposób odtruwaliście, znaczy na wlasna rekę czy pod kontrola lekarza?
    Pozdrawiam gorąco.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym prosiła trochę więcej informacji o badaniach i odtruwaniu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Badania robiliśmy te,które zlecała nasza lekarka DAN!Cubała-Kucharska, m.in. badanie moczu w Szwajcarii (organix),badanie kału w Stanach, badanie na boreliozę w Niemczech i jeszcze inne w Polsce (specjalistyczne z krwi w Łodzi i moczu w Warszawie). Dla niej najważniejsze było to badanie organix. Zanim do niej pojechaliśmy,to robiłam na własną rękę większość badań, o których piszą na blogach w przypadku leczenia biomedycznego autyzmu, ale w zasadzie nic nie wyszło, a wydałam sporo kasy. Boreliozę np. dwa razy badaliśmy w Polsce, wpierw zwykłe badanie za 30zł, potem Westerspot i dopiero na badaniu Elispot w Niemczech wyszła jej minimalna wartość,a to leczenie dużo jej pomogło.Zdecydowaliśmy się na nie w zasadzie dlatego, że u Stasia wpierw wykryliśmy i wyleczyliśmy boreliozę, a słyszałam, że może być wrodzona,no i wyszła 4 osobom w rodzinie. Teoretycznie każdego mógł ugryźć kleszcz, mimo,że u nikogo nie widziałam. Odtruwaliśmy chelatując lekami z Włoch (Róża), z Holandii (Emil),do tego podawałam Róży sama zioła (kolendra).

      Usuń
  2. Brawa za ćwiczenia w domu ;)

    OdpowiedzUsuń