niedziela, 31 sierpnia 2014

Co czytamy?

Przedstawiam część z książeczek, które aktualnie czytamy albo czytaliśmy.
Róży wakacyjna lektura "To ja Ci mamo poczytam". I faktycznie Róża lubi mi sama czytać:-)




Fiszki z Biedronki (Róża po tygodniu dwie paczki już znała). Lubi mi je przynosić, żebym jej czytała.


Książeczki o zwierzętach i nie tylko...


Tutaj zawartość książeczek o ptakach.

A tu nasza lektura samochodowa z wyjazdu na wakacje. Najpopularniejsze utwory Szekspira w wersji dla dzieci, bardzo fajne książeczki rozrywkowe: "Każdy może zostać czarodziejem" i "Ula idzie do zerówki" oraz, teoretycznie dla Róży, a praktycznie to chłopacy słuchali: "Tupcio Chrupcio" i "Filipek".

1 komentarz:

  1. Marto, czy mogłabyś podać mi swojego maila lub do mnie napisać: monica.d@wp.pl. Mam sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń