piątek, 22 sierpnia 2014

Centrum Nauki Kopernik w Warszawie




















7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się w końcu wybiorę z dzieciakami tu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu synkowi bardzo się tam podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Marta,
    Jest przyjemnie ogladnac zdjecia Twoich dzieci z tego centrum Kopernika. Zagoscilismy tam poltora roku temu z dziecmi. Do dzis Eaton wspomina to miejsce i mowi abysmy ponownie tam pojechali. Moze sie nam uda na te wakacje. Wiele nowych rzeczy dodali i pozmieniali jak widze.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnęłam Cię chyba myślami!:-)
      Czy znasz może panią Dedorka12 (pseudonim z youtube) - ma córkę na Hawajach 34-letnią i się zastanawiałam czy to nie o Ciebie chodzi (zaglądam na Twój blog:-). Chociaż pewnie więcej jest u was Polek...

      Usuń
    2. Nie znam Dedorki 12 i nie sadze abym znala jej corke. U nas nie ma az tak duzo Polakow. Przyznam, ze ja jedynie znam jedna Joanne w moim wieku (38) albo kilka lat mlodsza), ale wiem, ze ona ma kilku znajomych Polakow, ktorych nie mialam okazji poznac. Poza tym poznalam innych Polakow przelotnie bez nawiazywania dalszych kontaktow.
      A widze ze Stas z tego samego miesiaca co ja-blizniak :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wszystko ok. Wciągnął mnie nowy temat, nie związany z edukacją domową i od paru miesięcy poświęcam mu sporo czasu i energii (dzieci nadal edukuję, tak na luzie:-))) Może jak go bardziej zgłębię, to założę kolejnego bloga, chociaż byłby znacznie bardziej niszowy niż wczesna edukacja:-) No ale póki co, mimo przeczytania całej sterty książek, nadal się czuję w tej dziedzinie nowicjuszem i chyba potrzebuję w końcu "praktyki"...

      Usuń