czwartek, 31 lipca 2014

Muzea i spektakle

Ostatnio sporo jeździmy do Poznania na różne warsztaty, spektakle,zwiedzania i poczytanki dla dzieci (głównie z Emilem). Tutaj jesteśmy na zwiedzaniu Zamku (Pałacu Kultury) w Poznaniu.




A tutaj na "Szewczyku Dratewce". Wcześniej byliśmy na "Misiu Uszatku" na Dziedzińcu Zamkowym, ale najbardziej nam się podobał spektakl "Chodź na słówko" na Scenie Wspólnej w wykonaniu aktorów z Teatru Nowego.


Emilowi bardzo podobają się również "poczytanki". Ostatnio byliśmy na "baśniach arabskich" i na "baśniach cygańskich" w Księgarni z Bajki. W domu czytamy aktualnie baśnie arabskie... Na zdjęciu warsztaty z „Czy jesteś tchórzem, Albercie?” w MDK koło Starego Rynku.


A tu aktualne książeczki Róży.


Róża liczy po angielsku.



Na zdjęciu Róża układa Carotinę. Dobrze jej też idzie Zzuple. Skończyłyśmy kolory, kształty, liczby, ponieważ już potrafi sporo z tego przeczytać po angielsku (tylko koło mówi z tej układanki po polsku). Obecnie ćwiczymy owoce i warzywa.


Róża układa układankę ze zwierzątkami ("goat" to koza po angielsku:-).


Wieczorem rozmawiałam z chłopakami, kim chcą zostać w przyszłości. Staś często wymyśla różne gry, rysuje je na kartce i w zależności od tego gdzie ja chcę jechać, on dorysowuje fabułę.Z Emilem wymyśla różne gry na ogrodzie"w realu":-)Powiedziałam mu,że może zostać projektantem gier komputerowych, co mu się bardzo spodobał i już wymyślił kilkanaście tytułów i fabuł do tych gier. Emil natomiast stwierdził, że może być pisarzem albo bibliotekarzem, pomysł pisarza mi się bardzo spodobało. Powiedziałam mu, żeby wieczorem myślał sobie o książkach, to może w nocy mu się przyśni, o czym mógłby napisać.

Jutro wybieramy się do Muzeum Archeologicznego z chłopakami. Mam nadzieję, że Róża będzie grzeczna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz