środa, 11 grudnia 2013

Przegląd zeszłorocznych życzeń na Nowy Rok

Dzisiaj przeglądałam moją "listę życzeń" na 2013 rok i stwierdziłam, że zdecydowaną większość udało się zrealizować!:-) 

Po pierwsze z Emilem jest coraz lepiej, do tego uwielbia tańczyć i muszę przyznać, że mu to nieźle wychodzi (Staś tańczy wg instrukcji, tak, jak go na Hajdaszu nauczyli, a Emil tańczy do rytmu i miło się na niego przy tym patrzy:-), no i nawet na judo sobie radzi - podobno udało mu się z maty zepchnąć wszystkie dzieci, z którymi ćwiczył oprócz jednego (chociaż podejrzewam, że walczył z dziećmi swojej postury a nie ze swojego rocznika).
Staś nauczył się pływać, tak, jak tego chciałam i dalej się szkoli (żebym się na wakacjach nad morzem czy jeziorem nie musiała stresować:-). Nauczyciela zainteresowanego jego talentem na razie znalazł na kółku szachowym. Trener szczerze wierzy w jego możliwości i bardzo mu zależy, żeby się rozwijał w tym kierunku! Ale przed nami Olimpusek z angielskiego i Kangur Matematyczny, więc może w innych dziedzinach też będzie mógł liczyć na wsparcie ze strony szkoły (np. na początku roku chciałam go zapisać na kółko matematyczne, ale nie mógł bo nie było dla pierwszych klas)?!
Każdy ma swój kącik w domu, udało się wygospodarować bawialnię dla Róży, pokój dla Stasia z nowymi mebelkami i tematyką Star Wars na ścianach:-) No a Emil dostał największy pokój ze ścianką wspinaczkową! 

W zasadzie z listy życzeń więcej energii by się przydało i trochę czasu we dwójkę!:-)

1 komentarz:

  1. Sporą masz gromadkę :) Cofnęłam się trochę do tyłu żeby się zorientować w temacie. Chętnie zostaję na dłużej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń