środa, 18 grudnia 2013

Jasełka


Emil w tym roku grał króla Baltazara! Trochę był niepocieszony, że nie śpiewa nic solo...:-)
Staś w tym czasie oglądał "Piotrusia Pana" w poznańskiej Arenie z kolegą (w związku z tym, że Emil nie mógł z powodu występu). Jutro chłopacy idą na "Piękną i bestię".



Staś ćwiczy.


Eksperymenty z wodą i rurkami.



Eksperymenty ze świeczką.


Eksperymenty z wodą.


Staś uczy Emila końcówki z dwoma wieżami.


Emil gra w Trio.


Emil ćwiczy dodawanie i odejmowanie w zakresie 20. Odkryliśmy też fajną stronkę "Matematyczne zoo" - matzoo.pl , na której Staś ostatnio przesiaduje i rozwiązuje zadania dla 5 i 6 klasy, a  Emilek dla 1 i 2.


Emilka wyroby z ceramiki.

4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem umiejętności Dzieci! Brawo! I dziękuję za namiar na stronę matematyczną - nie znałam wcześniej, a na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że strona się przyda. Bardzo fajna i darmowa!

      Usuń
  2. Acha! Ciekawa jestem bardzo szczegółów doświadczeń z rurkami, bo Jurek bardzo lubi zabawy z wodą i ciągle mu wyszukuję coś nowego, a ze zdjęcia nie umiem wywnioskować, jak ten eksperyment przebiegał

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widziałam, to rurki zasysali i wkładali do wody, która potem sama przez ią leciała. Z rurkami do picia połączonymi taśmą im nie wyszło, więc wzięli potem rurkę z inhalatora i już się udało:-) Mają kilka książek o eksperymentach i zazwyczaj stamtąd biorą pomysły. Ja się do tego nie wtrącam, dopóki nie ma większych szkód albo nie potrzebują "pomocy dorosłego":-)))

    OdpowiedzUsuń