sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Mamy w przedszkolu

Dzień Mamy w przedszkolu. Emil miał przedstawienie wiosenne. Przebrany był za żabę.
 

Emil ma nowe ulubione koleżanki. Kiedyś mówił tylko o Lenie, ale odkąd go nie zaprosiła na urodziny, zaczął coraz częściej mówić o Helenie i Emilce (mam nadzieję, że któraś z nich będzie z nim w zerówce:-). Jak go ostatnio odbierałam  z przedszkola to z nimi tańczył:-)



A tu w domu... Stasiu składa origami.


Emil lepi kwiatki i drzewka z ciastoliny.


Emil wykleja żółwia.


Chłopacy grają w Super Farmera.


Nowe wykorzystanie napisów Róży. Konkurs na najgłupsze zdanie (mające sens). Emil ćwiczy przy tym czytanie a Stasiu budowę zdania.


Chłopacy wieczorami grają w wisielca.


Emilek dostał model mózgu. Bardzo fajna solidna zabawka, ale dość ciężko się składa.


Stasiu układa angielskie czasowniki nieregularne.


Emil bawi się Róży sorterem.


Chłopacy najwięcej czasu ostatnio spędzają przy Stratego. Sama chętnie w to gram:-)


A tu Kinderparty Stasia z okazji szóstych urodzin.


 

2 komentarze:

  1. Ale fajnie byli przebrani!!! Jakie piękne jesteście, nie wyglądasz na mamę-edukatorkę trójki dzieci :D Podoba mi się ten model mózgu, muszę córci takich poszukać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czuję się, jak mama trójki dzieci:-)

    No chyba, że Róża ryczy, Stasiu chce grać z Emilem w Stratego a Emil nie chce z nim grać i się kłócą, a ja się potykam o zabawki i spada mi z rąk druga tura upranych rzeczy do prasowania; no i burczy w brzuchu, bo jeszcze nie miałam czasu zabrać się za zrobienie obiadu (to wtenczas się tak czuję:-)...

    OdpowiedzUsuń