środa, 6 marca 2013

Odrysowywanie po kalce

Stasiu wyjechał na kilka dni i mam dla Emilka więcej czasu. Przedpołudniem jeździmy na 3 godziny na rehabilitacje, niestety dość daleko, więc nam to zajmuje 5 godzin. Popołudniu rozwiązujemy zadania z nowych książeczek PUS. Emilek wcześniej rozwiązał "Dreptusia matematyka 1", więc mu kupiłam drugą część, którą też za pierwszym podejściem całą rozwiązał i zaczął się dobierać do Stasia zadań z ułamkami-) Rozwiązuje też "Łatwe ćwiczenia do nauki czytania".
Stasiowi kupiłam m.in. "Crazy english 2". Zaczęliśmy ze Stasiem rozwiązywać, ale nawet połowy nie potrafiłam, co mnie troszkę podłamało. Powiedziałam Stasiowi, że dzisiaj przychodzi pani od angielskiego i z nią rozwiąże. Stasiu wychodzi z zajęć i mówi "Pani tez nie potrafiła!". Pocieszyło mnie to - może nie jest ze mną tak źle!:-)



Regularnie też ćwiczymy czytanie z książeczki "Uczę się czytać z rodzicami" wydawnictwa "Nasza szkoła" i efekty są rewelacyjne. Na życzenie Ani wrzucam zdjęcia:



Emil odrysowuje kształty na kalce po linii (Rysuję i odrysowuję - książeczka z kalką).


 Emilek uczy się godzin na zegarze w grze "Godziny".

2 komentarze:

  1. Ale bystrzak! Całą książeczkę za jednym podejściem to nie lada wyczyn!

    U nas też PUS ale dla przedszkolaków i dziś dotarł do nas angielski. Jednak rozwiązujemy bez klocków kontrolnych bo dla Oli to za długo...

    Możesz przy okazji wrzucić 2-3 zdjęcia tej książeczki "uczę się czytać z rodzicami" w środku? byłabym bardzo wdzięczna :)

    Pozdrowienia dla Was i Różyczki oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zdjęcie książki :)

    OdpowiedzUsuń