niedziela, 18 listopada 2012

Ciekawe programy dla dzieci

Emil zrobił to zdjęcie:


Ostatnio wypróbowywałam triale programów ze strony brillikids.com - little math, little musician i little reader. Wszystkie są bardzo fajne. Stasiowi i Rózy najbardziej się spodobała matematyka. W zasadzie to ta próbka całkowicie wystarcza do nauczania matematyki metodą Domana. Różyczka lubi oglądać czerwone kropki, a Stasiowi najbardziej podoba się liczenie po chińsku:-) Spróbował nawet sam je narysować. Nie wiem czy dobrze:-)


Emilkowi natomiast bardzo się podoba Little Musician, szczególnie klaskanie do rytmu, wtenczas sam klaszcze, a ja klaszczę Różyczki rękoma albo nóżkami, jej też się to podoba:-) Emil jeszcze chce, żebym śpiewała akordy, które grają - staram się, jak mogę:-)
Do nauki czytania po angielsku mamy wprawdzie kilka programów, ale ten też jest bardzo fajny... Gdyby nie to, że te programy są takie drogie, to chętnie bym się zaopatrzyła w Little Musician i Little Reader. Może ktoś może mi polecić na mail jakiś fajny program, ja ze swojej strony wypróbowałam i mam płyty z serii:
http://kidsinglish.com/
http://www.hookedonphonics.com/
http://www.rocknlearn.com/ 

Do czego można wykorzystać kasety magnetofonowe - klocki?


Stasiu układa 100 elementów.


Emilek 24 elementy.


Emilek łączy kropki i liczby.


Emilek nas balecie. W styczniu mają występ, ale będziemy na turnusie rehabilitacyjnym.

video


1 komentarz:

  1. Rozczulił mnie Twój Emil! Super!
    Obalacie stereotypy na wielu płaszczyznach - brawo!:)

    OdpowiedzUsuń