wtorek, 13 marca 2012

"Mamo, zjadłaś dzidziusia?"

Ostatnio, w związku z tym, że jestem w ciąży, rozmawialiśmy troszkę z chłopakami o rozwoju dzidziusia w brzuszku. Emilek kilka razy dziennie chce oglądać zdjęcia USG, a jak go odbieram z przedszkola, wpierw się wita z dzidziusiem, całuje i przytula brzuszek. Był nawet ze mną na USG przez fałdy brzuszne i oglądał, jak dzidziuś się rusza i jak mu bije serce. Może będzie "panem doktorem od dzidziusiów"? :-)
Stasiu tematem za bardzo nie jest zainteresowany, chociaż ostatnio zaskoczył mnie pytając: "kiedy dzidziuś wyskoczy z buzi?". Powiedziałam mu, że co najwyżej wyskoczy z brzuszka, na co się spytał: "zjadłaś dzidziusia?" :-)
A to lubiany przez Emilka filmik:


9 komentarzy:

  1. zjadlas dzidziusia:D dzieci to maja pomyly.
    Ja mam pytanie do Ciebie, w zwiazku z nowym dzidziusiem, tez zamierzasz go edukowac?
    ja mam 10,5 miesieczna corke i nie moge znalezc zrodel edukacji oprocz domana dla tak malych dzieci a jesten na wychowawczym i chcialabym to wykorzystac bo strasznie sie nudzimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz Domana popularna jest jeszcze metoda Shichidy ( http://radosnybuziak.blogspot.com/ ) i Montessori (np. http://mymontessori4.blogspot.com/ ). Tutaj można znaleźć trochę ciekawych informacji: http://www.brillkids.com/

    Dzidziusia zaczynam uczyć, jak tylko zacznie słyszeć:-) Mam nadzieję, że będzie się przy tym dobrze bawiło!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta gratulacje!!!!!!! Fajnie Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJĘ BARDZO MOCNO! Moja córcia bardzo interesuje się dzidziusiem w brzuszku, chociaż ja w ciaży nie jestem, ale ciągle pyta jak tam weszła, skąd, dlaczego, jak wyszła itd, na razie zadowalają ją moje odpowiedzi i kochaniu się rodziców, zierenku-plemniku, brzuszku i wyskakiwaniu z brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super - gratulacje!!! czyżby to była córeczka??? Rashly - zapraszam do mnie: http://www.raaanyjulek.blogspot.com mój brzdąc co prawda ma już dwa lata ale dodaję różności również dla maluchów - pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta, gratuluję! To wspaniała wiadomość ;-)
    A filmik świetny - moim chłopcom bardzo się podobał.
    pozdrawiam serdecznie ;-)
    magda(c)

    OdpowiedzUsuń